OGŁOSZENIE
O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO KIEROWNICZE
URZĘDNICZE
Dom Pomocy Społecznej
ul. Nawojowska 159
33-300 Nowy Sącz
o g ł a s z a
nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
GŁÓWNY KSIĘGOWY
w dziale finansowo - księgowym
I. Wymagania niezbędne – wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
-
-
Posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium
-
Rzeczpospolitej Polskiej.
-
-
Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
-
-
-
Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
-
-
-
Nie był prawomocnie skazany za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
-
-
-
Cieszą się nieposzlakowaną opinią.
-
Spełnia jeden z poniższych warunków:
-
-
-
-
ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada, co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
-
-
-
-
-
ukończył/a średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada, co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
-
-
-
-
-
jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
-
-
-
-
-
posiada certyfikat księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
-
-
-
-
Posiada, co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie, przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
-
-
-
Brak skazania w zakresie pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
-
preferowane, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
-
-
-
posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych, w tym doświadczenia na stanowisku głównego księgowego jednostki budżetowej lub zakładu budżetowego lub pracownika działu finansowo-księgowego jednostki pomocy społecznej;
-
-
-
posiadanie znajomości przepisów z zakresu:
-
ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
-
ustawy o pracownikach samorządowych z aktami wykonawczymi do tej ustawy,
-
ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy,
-
ordynacji podatkowej,
-
rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
-
podatku dochodowego od osób fizycznych,
-
ubezpieczeń społecznych,
-
pomocy społecznej, domów pomocy społecznej,
-
-
posiadanie umiejętności sporządzania sprawozdań i analiz;
-
-
-
umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym posiadanie umiejętności biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi: środowisko Windows, pakiet Office, Płatnik;
-
-
-
posiadanie umiejętności w zakresie zasad rozliczania dotacji z budżetu państwa na oraz sporządzania sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizowanych zadań,
-
-
-
posiadanie umiejętności w zakresie rozliczania środków pozyskanych w ramach projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej.
-
-
-
posiadanie umiejętności zarządzania zespołem,
-
-
-
znajomość obsługi programów komputerowych w tym do prowadzenia księgowości komputerowej (QNT);
-
-
-
samodzielność i kreatywność, odporność na stres;
-
umiejętność skutecznego komunikowania się;
-
wysoka kultura osobista.
-
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
-
Prowadzenie rachunkowości oraz gospodarki finansowej Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
-
-
Terminowe wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
-
-
-
Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z zatwierdzonym budżetem Domu.
-
-
-
Opracowanie budżetu Domu, bieżąca kontrola wykorzystania planu finansowego.
-
-
-
Terminowe sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych, finansowych, statystycznych oraz deklaracji VAT.
-
-
-
Opracowywanie w oparciu o obowiązujące przepisy wewnętrznych uregulowań w zakresie spraw finansowo – księgowym Domu.
-
-
-
Przestrzeganie dyscypliny finansowej przy realizacji budżetu, nieprzekraczanie wydatków przewidzianych planem wydatków na dany rok budżetowy.
-
-
-
Badanie legalności, kompletności, rzetelności i prawidłowości wszystkich dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, w tym: faktur, umów, dokumentów obrotu środkami pieniężnymi i składnikami rzeczowymi oraz dokumentów o charakterze rozliczeniowym.
-
-
-
Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej, kontroli operacji gospodarczych, stanowiących przedmiot księgowań.
-
-
-
Prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń wraz z obowiązującą dokumentacja.
-
-
-
Wykonywanie innych niewymienionych zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora Domu należą do kompetencji głównego księgowego.
-
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
Praca biurowa w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159, budynek „C" - Administracja na I piętrze. Budynek posiada podjazd umożliwiający wjazd osobom niepełnosprawnym na parter. Brak możliwości wyjazdu wózkiem inwalidzkim na I piętro.
Ciągi komunikacyjne na parterze i I piętrze w budynku pozwalają na poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
-
-
Praca na stanowisku z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
-
-
-
Obsługa urządzeń biurowych.
-
Praca w systemie jednozmianowym (7:00 – 15:00)
-
-
-
Zatrudnienie na podstawie o umowę o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
-
-
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
szczegółowy życiorys zawodowy (CV),
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik numer 1)
-
dyplomy i świadectwa potwierdzające wykształcenie (kserokopie poświadczone za zgodność przez kandydata),
-
dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie poświadczone za zgodność przez kandydata),
-
oświadczenie kandydata o niekaralności, o treści zgodnej z wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik numer 2 do ogłoszenia, ( osoba, której zostanie zaproponowana praca w Domu Pomocy społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159 będzie zobowiązana do dostarczenia zapytania z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie),
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
aktualne dane teleadresowe: adres zamieszkania, telefon, e-mail,
-
podpisana klauzula informacyjna w sprawie przetwarzania danych osobowych.
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Głównego księgowego (kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zostanie skierowany na badania wstępne).
Uwaga! Wszystkie oświadczenia oraz inne dokumenty wytworzone przez kandydata muszą być własnoręcznie podpisane.
VII. Wymagane dokumenty należy składać lub przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO"
-
Oferty należy składać w Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska
159 budynek „C" – Administracja, parter, sekretariat (dziennik podawczy) lub przesłać drogą pocztową do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159, 33-300
Nowy Sącz w terminie do dnia 24 maja 2021 r. do godz. 10.00 (decyduje data wpływu do Domu Pomocy Społecznej).
-
Oferty, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania formalne, określone w ogłoszeniu o naborze, będą poinformowane telefonicznie o dalszym toku naboru.
Nowy Sącz, dn. 13.05.2021
Autor: Artur Leśniak – Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sącz ul. Nawojowska 159